میس لبخند مینویسد

خرید بک لینک
چند روزه زندگی برام از جهنمم بدتر شده نمیدونم مشکل روحیه مشکل روانیه یا فوبیای پیریه که خرخره م رو گرفته و ول نمیکنه! ول کن نیس آقا ول نمیکنه! به هر جای خودم نگاه میکنم یه ایراد پیدا میکنم و انگار که جزام گرفته باشم از خودم فرار میکنم و دیگه تو اینه به خودم نگاه نمیکنم میشینم استدلال های روانی طوری میبافم شدیدا پریشون میشم و شدیدا غصه میخورم و حتی گاهی به مرگ فکر میکنم دوستام رو کلافه کردم اطرافیانمو کلافه کردم اصلا به زندگیم نمیرسم به مادرم توجه نمیکنم انگار همه دنیا خلاصه شدن در منیت من ! اونقدر کلافه م که حتی حوصله بلاگفا رو ندارم! کاش محمود میفهمید چقدر تو روحیه اثر منفی گذاشته با این حرف میس لبخند مینویسد ...ادامه مطلب

ما را در سایت میس لبخند مینویسد دنبال می‌کنید

برچسب: خسته, نویسنده: بازدید: 15 تاريخ: پنجشنبه 2 شهريور 1396 ساعت: 12:08

بله اینجوریا شد که دکترمونم قلابی از اب درومد. من هی گفتم باباا باور نکنید مگه میشه ادم علوم پایه پاس نکرده بره برا تخصص ، فاند بگیره! نه واقعا اینا عقلشون کجا بود؟ هی گفتن بد بینی هی گفتن کج خیالی ! بیاه. حالا که یکی از بچه ها مچشو گرفته خوب شد؟! آدم مذهبی ! سرساعت نماز خون هیأتی زرت زرت به بچه ها میگفت ایمونتون کجا رفته! حالا ایمون خودش بند تونبونش شده افتاده رو زانوش! ای تف بهت روزگار! ۱+ ولی خدایی اطلاعاتش خیلی بالا بود حالا در رابطه با نوروسرجن نمیدونم ولی همیشه نسخه های خوبی واس من میپیچید۲+ البته من ازش بدی ندیدم هیچ همش خوبی بود ولی شواف کردناش خیلی ادمو کفری میکرد واس همینم اعتقاد داشتم یه فیکه با کیفیته میس لبخند مینویسد ...ادامه مطلب

ما را در سایت میس لبخند مینویسد دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 14 تاريخ: سه شنبه 18 آبان 1395 ساعت: 23:40

امروز داریم میریم سور چرونی با یه مشت پیرزن پیرمرد دهه صفر شصتی ! آخ که چقد خوش بگذره. از صبح کلید کردم رو اهنگای امید و هی قر میدم کار انجام میدم و شیکم صاحاب مرده رو صابون میزنم برای خوراکی های خوشمزه و چرب کافه . البت خودم که بهتر میدونم من شکمو نیستم جون عمه م :))) نومزد الی هم امشب میرسه با الی میاد و به به دیگه چی میخوام از دنیا؟ هیچی دیگه یه دونه شوهر خوبم پرت کنه وسط کافه من با خودم ببرمش محضر :)))

برم به ادامه قر و فرم برسم که دیره

میس لبخند مینویسد ...

ما را در سایت میس لبخند مینویسد دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 18 تاريخ: سه شنبه 18 آبان 1395 ساعت: 23:40

ریبوک جدیدمو گذاشتم تو ساک ورزشی دستکشای خوشکلمم گذاشتم کنارش و آی جیگلی جیگلی جیگلی کنان یه قر میدم می آرایمو اماده میشم برم تمام اون ۵۷۰۰ کالری دیشبو یکجا تو باشگاه بترکونم :)))

چقدر به خود اهمیت دهنده هستم من آخه؟ یه سوووت بلندم بزنم به افتخار دوست گلممممزجگ که اگه بیاد بخونه نگه خوشالی نکردم از اومدن امروزش به باچگاه. مخلصیم و اینا :))

میس لبخند مینویسد ...

ما را در سایت میس لبخند مینویسد دنبال می‌کنید

برچسب: ابراز وجود,ابراز وجود چیست,ابراز وجود در جمع,ابراز وجود المجال المغناطيسي,ابراز وجود در نوجوانان,ابراز وجود مقاله,ابراز وجود به انگلیسی,ابراز وجود asa,ابراز وجود الضغط الجوي,ابراز وجود الماء, نویسنده: بازدید: 39 تاريخ: سه شنبه 18 آبان 1395 ساعت: 23:40

هم اکنون ویدئویی بدستم رسید که واویلا اصن. دوست جان فرستادن با این مضمون که بیاه ابله خانوم ببین این پورن استارای روی مجلات و عکسای اینترنتی رو چطوری با ادیت میکنن تو حلق مردم ! اونوقت بشین صبح تا شب بگو من فیلان من بیسان :))))

جدی چراااا اخه؟ مگه تابلو نقاشیه که باید ادیت بشه ؟! همینا پدر ما رو دراوردن فک میکنیم اگه مث اینا نباشیم شوهران اینده مون به ما بی میل و رغبت میشن و فیلان. الهی اصلا گل بگیرن در این کلاب های بی پدر مادری غربی رو خب . وی سوت زنان به ادامه کارش میپردازد.

میس لبخند مینویسد ...

ما را در سایت میس لبخند مینویسد دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 23 تاريخ: دوشنبه 10 آبان 1395 ساعت: 15:22

صفحه بندی