ریبوک جدیدمو گذاشتم تو ساک ورزشی دستکشای خوشکلمم گذاشتم کنارش و آی جیگلی جیگلی جیگلی کنان یه قر میدم می آرایمو اماده میشم برم تمام اون ۵۷۰۰ کالری دیشبو یکجا تو باشگاه بترکونم :)))
چقدر به خود اهمیت دهنده هستم من آخه؟ یه سوووت بلندم بزنم به افتخار دوست گلممممزجگ که اگه بیاد بخونه نگه خوشالی نکردم از اومدن امروزش به باچگاه. مخلصیم و اینا :))
میس لبخند مینویسد ...
ما را در سایت میس لبخند مینویسد دنبال میکنید
برچسب: ابراز وجود,ابراز وجود چیست,ابراز وجود در جمع,ابراز وجود المجال المغناطيسي,ابراز وجود در نوجوانان,ابراز وجود مقاله,ابراز وجود به انگلیسی,ابراز وجود asa,ابراز وجود الضغط الجوي,ابراز وجود الماء, نویسنده: بازدید: 39