این چند روز که با بلاگفا آشنا شدم و نوشته های دوستم رو خوندم یه چیزی هی سیخونکم میزد که منم بنویسم نمیدونم نویسنده خوبی هستم یا نه ولی خوشم اومده یه تستی بکنم. هنوز نمیدونم چی بنویسم و از کجا شروع کنم ولی تا همینجاش هم خوبه دیگه. خوبیشم اینه که به قول ساری هیچکی نمیاد بخونتت و خاطراتت سکرت برای خودت می مونه. از دفتر نویسی که اصلا خاطره خوبی ندارم :)))
خب دیگه واسه شروع همین کافیه منم که شعر و شاعری و نویسندگی بلد نیستم کلا تو گروه خونی مون تعریف نشده . جمعه خوبی خواهد بود قاعدتا . برم تا غذام نسوخته .
میس لبخند مینویسد ...ما را در سایت میس لبخند مینویسد دنبال میکنید
برچسب: کارنت مود, نویسنده: بازدید: 12