کارنت مود

خرید بک لینک

این چند روز که با بلاگفا آشنا شدم و نوشته های دوستم رو خوندم یه چیزی هی سیخونکم میزد که منم بنویسم نمیدونم نویسنده خوبی هستم یا نه ولی خوشم اومده یه تستی بکنم. هنوز نمیدونم چی بنویسم و از کجا شروع کنم ولی تا همینجاش هم خوبه دیگه. خوبیشم اینه که به قول ساری هیچکی نمیاد بخونتت و خاطراتت سکرت برای خودت می مونه. از دفتر نویسی که اصلا خاطره خوبی ندارم :)))

خب دیگه واسه شروع همین کافیه منم که شعر و شاعری و نویسندگی بلد نیستم کلا تو گروه خونی مون تعریف نشده . جمعه خوبی خواهد بود قاعدتا . برم تا غذام نسوخته .

میس لبخند مینویسد ...

ما را در سایت میس لبخند مینویسد دنبال می‌کنید

برچسب: کارنت مود, نویسنده: بازدید: 12 تاريخ: چهارشنبه 28 مهر 1395 ساعت: 1:03

صفحه بندی