امروز داشتم فکر میکردم که
تکنولوژی بعضی وقتا چقدر چیز مزخرفیه. واقعا فکرش رو بکن تا همین چند سال پیش زندگی یه ریتم روتینی داشت همه داشتن تو واقعیت زندگی میکردن کی از نت سر در میاورد کی برای گرفتن اطلاعات پزشکی به غیر از پزشک مراجعه میکرد؟ الان رو نگاه کنی میبینی هرکی یه گوشی دستش گرفته و مدام تزهای پزشکی زیبایی سلامتی و مد و غیره میده . از وقتی هم که این کانال های تلگرام اضافه شدن یه مشت اطلاعت درست و غلط رو درهم کردن و میدن به خورد ماها. خودمن واقعا داره زندگی واقعیم مختل میشه اونقد میرم تو کوک خودم و هی به بالا رفتن ابروهام کج شدن چشمام زبر شدن دستام و.... دقت میکنم که مبادا شبیه این سوپر مدالای تبلیغاتی نباشم و باید پی درست کردنشون باشم. خلاصه خیلی قاطی ام امروز. شاید بزنم کل کانالا رو دلیت کنم و دیگه تو نت چیزی سرچ نکنم. وگرنه کم کم حس میکنم سرطان لاعلاج هم به همه روزمرگیام اضافه شده. میس لبخند مینویسد ...
ما را در سایت میس لبخند مینویسد دنبال میکنید
برچسب: تکنولوژی آریا, نویسنده: بازدید: 13 تاريخ: چهارشنبه 28 مهر 1395 ساعت: 1:03