امروز خیلی خیلی شنگولم بخاطر اینکه هم کارام به موقع تموم شد هم مسیجی دریافت کردم در گروه که دوست خوبم بعد از سه ماه بالاخره میخواد بیاد باشگاه و دوباره کورس گذاشتنای مسخره مون شروع میشه واقعا این مدت بدون رقیب هرچی ورزش کردم کوفتم شد. مخصوصا استخر که بدون اون واقعا حسش نبود . چقدر من این بلاگفا رو دوست دارم اخه؟ به به هر روز میتونی بیای بنویسی تخلیه انرژی شی انرژی جدید بگیری بری . خب فعلا برم کوله پشتیم رو اماده کنم . روز خوبیه قطعا. میس لبخند مینویسد ...