باشگاه روندگانیم

خرید بک لینک
امروز خیلی خیلی شنگولم بخاطر اینکه هم کارام به موقع تموم شد هم مسیجی دریافت کردم در گروه که دوست خوبم بعد از سه ماه بالاخره میخواد بیاد باشگاه و دوباره کورس گذاشتنای مسخره مون شروع میشه واقعا این مدت بدون رقیب هرچی ورزش کردم کوفتم شد. مخصوصا استخر که بدون اون واقعا حسش نبود . چقدر من این بلاگفا رو دوست دارم اخه؟ به به هر روز میتونی بیای بنویسی تخلیه انرژی شی انرژی جدید بگیری بری . خب فعلا برم کوله پشتیم رو اماده کنم . روز خوبیه قطعا.

میس لبخند مینویسد ...

ما را در سایت میس لبخند مینویسد دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 17 تاريخ: دوشنبه 3 آبان 1395 ساعت: 6:12

صفحه بندی