
xa0 این چند روز که با بلاگفا آشنا شدم و نوشته های دوستم رو خوندم یه چیزی هی سیخونکم میزد که منم بنویسم نمیدونم نویسنده خوبی هستم یا نه ولی خوشم اومده یه تستی بکنم. هنوز نمیدونم چی بنویسم و از کجا شروع کنم ولی تا همینجاش هم خوبه دیگه.xa0 خوبیشم اینه که به قول ساری هیچکی نمیاد بخونتت و خاطراتت سکرت برای خودت می مونه. از دفتر نویسی که اصلا خاطره خوبی ندارم :)))xa0 خب دیگه واسه شروع همین کافیه منم که شعر و شاعری و نویسندگی بلد نیستم کلاxa0 تو گروه خونی مون تعریف نشده . جمعه خوبی خواهد بود قاعدتا . ب...
ادامه مطلب