میس لبخند مینویسد

متن مرتبط با «تکنولوژی آریا» در سایت میس لبخند مینویسد نوشته شده است

تکنولوژی ، آری؟ یا نه؟

  • نیلوبلاگ

    امروز داشتم فکر میکردم که تکنولوژی بعضی وقتا چقدر چیز مزخرفیه. واقعا فکرش رو بکن تا همین چند سال پیش زندگی یه ریتم روتینی داشت همه داشتن تو واقعیت زندگی میکردن کی از نت سر در میاورد کی برای گرفتن اطلاعات پزشکی به غیر از پزشک مراجعه میکرد؟ الان رو نگاه کنی میبینی هرکی یه گوشی دستش گرفته و مدام تزهای پزشکی زیبایی سلامتی و مد و غیره میده . از وقتی هم که این کانال های تلگرام اضافه شدن یه مشت اطلاعت درست و غلط رو درهم کردن و میدن به خورد ماها. خودمن واقعا داره زندگی واقعیم مختل میشه اونقد میرم تو کوک...

    ادامه مطلب