میس لبخند مینویسد

متن مرتبط با «ای وای» در سایت میس لبخند مینویسد نوشته شده است

آدم های فیک ، مذهب های فیک

  • نیلوبلاگ

    xa0 بله اینجوریا شد که دکترمونم قلابی از اب درومد. من هی گفتم باباا باور نکنید مگه میشه ادم علوم پایه پاس نکرده بره برا تخصص ، فاند بگیره! نه واقعا اینا عقلشون کجا بود؟ هی گفتن بد بینی هی گفتن کج خیالی ! بیاه. حالا که یکی از بچه ها مچشو گرفته خوب شد؟! xa0آدم مذهبی ! سرساعت نماز خون هیأتی زرت زرت به بچه ها میگفت ایمونتون کجا رفته! حالا ایمون خودش بند تونبونش شده افتاده رو زانوش! ای تف بهت روزگار! xa0 xa0 ۱+ ولی خدایی اطلاعاتش خیلی بالا بود حالا در رابطه با نوروسرجن نمیدونم ولی همیشه نسخه های خوبی...

    ادامه مطلب
  • آی وای

  • نیلوبلاگ

    xa0 قیدشو زدم آقا قیدشو زدم! xa0من اون پانچ آبی نفتی رو نمیخوام دیگه ریبوک سورمه ای هم نمیخوام اصلا میدم پیرزن همسایه واس خودش! تیپ بزنم که چی بشه ؟ که برم بیرون چارنفر تحسینم کنن پنج نفر متعجب نگام کنن شیش نفر بپرسن خیابان فلان از کدوم وریه؟ باور کن اگه هفت نفر یا هشت نفر یا اصلا یه گردان ادم اطرافم باشن و توجه همه هم به من باشه بازم هیچ فرقی نمیکنه چقدر ژولیده پولیده و الکی باشم وقتی محمود ای نباشه که بخاطر همه زیبایی ها و سلایقم تحسینم کنه ! که الان قید همون خودشم زدم دیگه ! میخوام برم به فلا...

    ادامه مطلب