
xa0 ریبوک جدیدمو گذاشتم تو ساک ورزشی دستکشای خوشکلمم گذاشتم کنارش و آی جیگلی جیگلی جیگلی کنان یه قر میدم می آرایمو اماده میشم برم تمام اون ۵۷۰۰ کالری دیشبو یکجا تو باشگاه بترکونم :)))xa0 چقدر به خود اهمیت دهنده هستم من آخه؟ یه سوووت بلندم بزنم به افتخار دوست گلممممزجگ که اگه بیاد بخونه نگه خوشالی نکردم از اومدن امروزش به باچگاه. مخلصیم و اینا :)) xa0...
ادامه مطلب